.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
40 هزار نفر در امور اجرایی انتخابات در مازندران
استاندار مازندران گفت: در سال جاری 3 هزار صندوق با بیش از 40 هزار نفر مسئول پیگیر اجرایی انتخابات در مازندران هستند.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح پس از بازدید از مرکز ثبت نام کاندیداهای خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس در فرمانداری ساری گفت: تا کنون 5 نفر از داوطلبان کاندیدای مجلس خبرگان ثبت نام نهایی شدند و در مرکز ثبت نام فضای همکاری و تعامل وجود دارد.

وی افزود: در سال جاری 3 هزار صندوق با بیش از 40 هزار نفر مسئول پیگیر اجرایی انتخابات در مازندران هستند و طلب می کند که یک فضایی منسجم به وجود آید تا انتخابات هر چه باشکوه تر برگزار شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: با سامانه جامع انتخابات ثبت نام انتخابات با نظم خاصی در حال انجام است و ثبت نام نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری در استان مدیریت می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام از 24 تا چهارم دی ماه آغاز شده و درخواست داریم از داوطلبان تا هر چه زودتر در محل ثبت نام حاضر شوند.

فلاح اظهار کرد: تا به امروز 23 نفر از داوطلبان کاندیدا نمایندگان مجلس ثبت نام کردند و باید خبرنگاران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نهایت تلاش را داشته باشند.

وی از رسانه‌ها خواست موفقیت بزرگ دولت در بستن پرونده هسته‌ای را رسانه ای کنند و این ظلم و ستمی که برطبق ادعای بی‌اساس موجب سوگیری‌های غلط دشمنان علیه جمهوری اسلامی شد را برای مردم بیان کنند.

استاندار مازندران گفت: داوطلبان توانمندی خود را در مسئولیت بسیار سنگین نمایندگی لحاظ و بانوان که همیشه در همه صحنه‌های انقلاب نقش‌آفرینی داشتند در عرصه انتخابات نیز نقش خود را به درستی ایفا کنند

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.376 seconds.